Etapy pozycjonowania stron

1 Dobór fraz kluczowych

Aby trafić do jak największej liczby potencjalnych klientów, Twoja strona powinna znaleźć się na jak najwyższych pozycjach na odpowiednie frazy kluczowe. Dlatego poszukamy fraz z Twojej branży, które są najczęściej wyszukiwane, gwarantuje to wzrost zapytań potencjalnych klientów faktycznie poszukujących Twoich usług i produktów.

2 Audyt strony

Realizując audyty SEO, badamy stronę pod kątem ponad 100 elementów, wpływających na pozycje strony w wyszukiwarce. Analizujemy strukturę strony, zawarte na niej treści, zgodność z obowiązującymi wymogami algorytmów Google. Dzięki tej szczegółowej analizie będziemy mógli przyjąć idealną strategię dalszej optymalizacji Twojej strony.

3 Optymalizacja strony

Są to działania wzmacniejące pozycje strony w rankingu Google. Na optymalizację strony składają się np.: szybkość ładowania strony, kompresja kodu, linkowanie wewnętrzne, zastosowanie przyjaznych adresów URL, optymalizacja nagłówków (rozmieszczenie, długość, nasycenie słów kluczowych itp.), kompresja obrazów oraz kilkadziesiąt innych czynników poprawiających ocenę strony przez Google.

4 Rozbudowa treści

W pozycjonowaniu jakość treści strony odgrywa bardzo dużą rolę. Między innymi na podstawie ilości i jakości treści Google ustala ranking stron. Dlatego teksty na stronie muszą być wartościowe, oryginalne i unikalne, a także zawierać odpowiednie nasycenie fraz kluczowych. Profesjonalni copywriterzy z wieloletnim doświadczeniem, napiszą dla Państwa treści atrakcyjne, bogate we frazy kluczowe.

5 Link-building

Kolejnym etapem pozycjonowania strony jest zdobywanie linków zewnętrznych prowadzących do strony. Link-building polega na systematycznym dodawaniu linków kierujących do strony w serwisach z wysoką reputacją w Google. Źródłami linków mogą być katalogi stron, portale firmowe, branżowe, społecznościowe, fora, blogi, artykuł sponsorowane. Ilość linków prowadzących do strony, a przede wszystkim ich jakość jest istotnym czynnikiem wpływającym na pozycje w wyszukiwarce.

6 Monitorowanie i analiza

Automatyczny system będzie codziennie sprawdzał aktualne pozycje Twojej strony na promowane frazy kluczowe. Na podstawie analizy zmiany pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania jesteśmy w stanie trafniej zaplanować kolejne prace pozycjonerskie.

Przewiń do góry